برای کودکی که از آسمان بر دامنم نشسته...

8

1392/7/7 21:09
نویسنده : مامی آینده
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

رسما دیگه به خودم ثابت شده که من دیوونم ...

رفتم کلاس خیاطی ثبت نام کردم بچه گانه دوزی ...خانومه می گه حالا چرا بچه گانه دوزی؟ نی نی اری؟

من می گم نه .....................

دوست دارم ........

خیلی دوست دارم خیاطی یاد بگیرم و دختر دار شم و براش لباسای خوشمل بدوزم ......

ای خدا منو شفا بده ....

بالای ١٠٠٠ تا مدل لباس نی نی سیو کردم .......

هر کی ببینه .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ریحان
9 مهر 92 14:12
سلام عزیزم خیلی خوبه که میخوای بری خیاطی ان شالله نی نی نازت بیاد و کلی لباس خوشکل براش بدوزی


mamnoon golam
باران
10 مهر 92 14:41
سلام نمیدونم پیام قبلیم رسید دستت یانه اما باز نوشتم حتما حتما بیا به وبم ویک مقاله بسیار جالب بخون انشااله زودی نی نی میاد


tanx
مامان آینده
13 مهر 92 19:53
سلام
تنها نیستی و فکر نکن دور از جونت دیوونگیه
اینا همش عشقهههههههههههه
منم دوست دارم برم ولی امان از درس!!
موفق باشی خانمی



love